ຖ້າພວກເຂົາປ່ຽນແປງຫຼາຍໃນແຕ່ລະປີ, ບາງທີການໂຄສະນາທີ່ຜ່ານມາກໍ່ບໍ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດຫຼາຍ. ເພື່ອກວດເບິ່ງການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ, ໃຫ້ໃຊ້ການຈັດອັນດັບ services.se ຕໍ່ໄປນີ້ທ່ານສາມາດປຽບທຽບການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງທີ່ແຕກຕ່າງກັນ, ເຊັ່ນການໂຄສະນາທີ່ເປີດຕົວໃນເດືອນມິຖຸນາຫຼືເດືອນທັນວາທ່ານສາມາດວິເຄາະທັງແຄມເປນໃນປະຈຸບັນແລະເກົ່າ. ປະຫວັດການໂຄສະນາສະແດງຢູ່ໃນຫນ້າການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງໃນສ່ວນທີ່ສອດຄ້ອງກັນ. ກວດເບິ່ງ contextual advertisingsemrushopen ພາກສ່ວນການວິເຄາະໂດເມນ - ການວິເຄາະການຊອກຫາທີ່ຈ່າຍ, ໃສ່ໂດເມນຂອງຄູ່ແຂ່ງໃນແຖບຄົ້ນຫາແລະໄປທີ່ແຖບປະຫວັດການໂຄສະນາ. ເລືອກເດືອນໃດນຶ່ງທີ່ທ່ານສົນໃຈໃນການວິເຄາະການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດ ແລະທ່ານຈະເຫັນຂໍ້ມູນລະອຽດ. ວິທີການກວດສອບ contextual advertisingspyfugo ກັບຫນ້າປະຫວັດການໂຄສະນາ. ບໍລິການຈະສະແດງໂຄສະນາທັງຫມົດສໍາລັບປີສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາສໍາຄັນ. Textsalso ການໂຄສະນາບໍລິບົດລວມທັງຄວາມສົມບູນຂອງບົດເລື່ອງການໂຄສະນາ, ການກວດສອບກ ຜູ້ນໍາພິເສດ ານໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດປະກອບມີການປະເມີນຄວາມສົມບູນແລະຄຸນນະພາບຂອງການໂຄສະນາເພື່ອເຂົ້າໃຈວິທີທີ່ທ່ານສາມາດດີກວ່າ. ທໍາອິດ, ກວດເບິ່ງ: ວິທີການໂຄສະນາແມ່ນຂຽນ, ມັນມີຄໍາສໍາຄັນ, ຄໍາອະທິບາຍກ່ຽວກັບຜົນປະໂຫຍດ. , ການໂທຫາການປະຕິບັດ; ບໍ່ວ່າຄູ່ແຂ່ງຈະໃຊ້ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາທີ່ເປັນເອກະລັກສໍາລັບກຸ່ມຄໍາທີ່ແຕກຕ່າງກັນຫຼືການໂຄສະນາທີ່ຄ້າຍຄືກັນໂດຍບໍ່ມີການກໍານົດເປົ້າຫມາຍ; ໂຄສະນາມີຮູບພາບທີ່ມີຊີວິດຊີວາ, ຄໍາເວົ້າທີ່ມີຄວາມຮູ້ສຶກ, ຫຼືພວກເຂົາເປັນຂໍ້ຄວາມແຫ້ງ? ບໍ່ວ່າຈະເປັນເນື້ອໃນຂອງການໂຄສະນາກົງກັບຫົວຂໍ້ທີ່ລະບຸໄວ້. ໂດຍການວິເຄາະການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ, ທ່ານສາມາດເຂົ້າໃຈຈຸດອ່ອນຂອງພວກເຂົາແລະສ້າງຕົວຂອງທ່ານເອງ, ດຶງດູດຜູ້ຊົມຫຼາຍກວ່າເກົ່າ. ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານໂດດເດັ່ນຈາກຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາຂອງທ່ານ.
ສ້າງສັນນີ້ແມ່ນຢ່າລະເລີຍການວິເຄາະສ້າງສັນ - ນີ້ແມ່ນສ່ວນປະກອບສໍາຄັນຂອງຄວາມສໍາເລັດໃນການໂຄສະນາຕາມສະພາບການ. ນີ້ສາມາດເຮັດໄດ້ໂດຍໃຊ້ສອງ services.serpstatenter ໂດເມນຂອງຄູ່ແຂ່ງໃນແຖບຄົ້ນຫາ serpstat ແລະເລືອກການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌ສ່ວນ - ການວິເຄາະໂດເມນ - ການວິເຄາະ ppc - ປະໂຫຍກທີ່ສໍາຄັນ. ໄອຄອນພິເສດຈະສະແດງໃຫ້ທ່ານເຫັນຖ້າມີຕັນເພີ່ມເຕີມ: ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງການໂຄສະນາ contextualspyfugo ກັບເຄື່ອງມືການຄົ້ນຄວ້າ ppc ແລະໄປທີ່ຫນ້າປະຫວັດການໂຄສະນາ - ຢູ່ທີ່ນັ້ນທ່ານຈະເຫັນພາບຫນ້າຈໍຂອງຜົນໄດ້ຮັບຂອງ google ກັບໂຄສະນາທີ່ທ່ານຕ້ອງການ. ການວິເຄາະການໂຄສະນາສະພາບການຂອງຄູ່ແຂ່ງພຽງແຕ່ຄລິກໃສ່. ປຸ່ມທີ່ຕ້ອງການແລະເປີດຜົນໄດ້ຮັບໃນແຖບໃຫມ່. ໃນບັນດາອົງປະກອບເພີ່ມເຕີມ, ທ່ານອາດຈະສັງເກດເຫັນການເຊື່ອມຕໍ່ກັບຫນ້າທີ່ສໍາຄັນຂອງເວັບໄຊທ໌, ເບີໂທລະສັບ, ແລະອື່ນໆອີກ.
|